dimecres, 28 de maig del 2014

MANUAL PER SUBSCRIURET !!

Hola, hi ha bastanta gent que m'ha  preguntat: Com em puc subscriure al teu bloc?
DONCS PREGUNTA RESPOSTA ,US DEIXO EL MANUAL PER SUBSCRIURE-US AL MEU BLOC:

  1. Entra al teu compte de correu (no al correu, em refereixo a la sessió ).
  2. Entra a Crazy Mary (sense cridar com una boja, si pot ser).
  3. A sota de l'enquesta i ha una barra blava que diu  "Inscriviu-vos en aquest lloc".
  4. Feu clica a la barra.
  5. Entrareu en una pestanya que diu "Inicieu la sessió amb un compte que ja tingueu creat" i us fa triar entre (google, twitter o yhaoo).
  6. Us fa escriure la vostra contrassenya del compte. Ara cliqueu a "iniciar sessió".
  7. I JA ESTEU SUBSCRITS AL MEU BLOC!!  I A MÉS...M'HEU FET MOLT FELIÇ ;) :D
Fins aquí el manual .Qui em digui que no s'ha subscrit al bloc perquè no en sap, serà que no vol !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!