dimecres, 9 de juliol del 2014

CASAL D'ESTIU SINCRO!

Hola Crazy's! Avui estic amb l'Anna, una amiga que fa sincro amb mi. Aquet estiu anem de casal juntes, el casal l'ha organitzat el CEM.(On anem a fer sincro). L'única veritat:...Les agulletes ens poden, no ens podem ni moure!

Us explicaríem que em fet però només de llegir-ho us cansaríeu...Demà anirem d'excursió al CAR
 (Centre d'Alt Rendiment) a veure l'equip espanyol de sincro entrenar. Com que acabarem amb MÉS agulletes us ho explicarem com puguem...Farem fotos i potser parlarem amb elles. Si puc els hi faré preguntes i les posaré al bloc.

D'aquí poc tindrem 2000 visites al marcador...AMUNT CRAZY'S!  Per cert, ningú m'ha enviat res per al concurs...mira que em deprimeixo, eh! Com que no he rebut res... allargo la data de finalització fins el 12 d'Agost. Aquest article ja sé que no diu res que és una mica així barrejat, però és que estem moollllttt cansades.

Ja sé que feia dies que no escrivia res... us demano perdó! He estat celebrant el meu aniversari que va ser el 5 de Juliol...He rebut molts missatges de part de la gent, felicitant-me, gràcies! Per cert vaig fer per la family un pastís de pastanaga, estava boníssím!


D'aquí poc informo més crazy's!!!!(Escrit per l'Anna i la Crazy Mary)! ADÉU!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!