dimarts, 22 de juliol del 2014

HEEY! Colònies!

Hola de nou Crazy's! Ja he tornet de colònies i com us vaig prometre us explicaré com m'ha anat i què he fet:

Vaig arribar Dilluns per la nit, un dia tard perquè tenia un concert. Quan vaig arribar esta fen els jocs de nit, tractaven de completar un memory. Per parar a l'equip contrari, s'havia de enfocar a la cara i dir el nom de la persona. Va ser molt divertit perquè només els del meu equip s'havien el meu nom, no obstant per que els de l'equip contrari no s'apeguessin el meu nom em deien Marta.

Em van dir de tot: que si Margarita, Mario, Mariana, Nora... de tot menys Maria!

Dormia en una habitació amb: una altra Maria, dues Joanes, una Rut i una Lucía. Jo era la gran (per poc peró...).

El segon dia vam anar a caminar fins el poble del costat. Després de dinar vam anar a la piscina a fer una gimcana aquàtica.

Després de sopar tocaven els jocs de nit i els monis van convertir la  casa de colònies en una casa del terror! Es veu  que jo vaig cridar tant que se sentia des de fora...com no, vaig acabar amb mal de coll.

El dissabte (no us explico tots els dies perquè acabareu amb al cap com un bombo...). Vem anar al parc aquàtic de "Aqua Brava". Va ser xulíssim  ens ho vam passar pipa!

Vaig pujar a la cobra (la més forta) com quatre vegades!



L'últim dia va ser molt trist... perquè havia fet uns amics, amb els quals ens havíem fet inseparables!

Mai us oblidaré: Rut, Joana, Maria, Lucía, Joana, Anna, Marina, Judit, Cèlia, Marc, Roger, Mixa, Nil, Lluc...

Ereu, sou i sereu sempre amics de la Crazy Mary!


Fins aquí les colònies...Dir-vos que fins el dia 3 d'Agost és probable que no escrigui, (no em mateu...) estaré a França, a Futuroscope!

Adeú us estimo molt!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!